Sunday, October 2, 2011

Lång dag

Idag har jag befunnit mig på FMA - s kontor hela dagen typ. Det var casting för deras Model Hunt  - program dit min catwalk - lärare hade sagt att jag skulle söka. Spenderade hela dagen i bikini och högklackade medan vi snackade skit med alla andra modelle, ganska trevligt faktiskt! Denna gång var jag inte just vad de sökte, men som man så vackert säger på finska "paska reissu mutta tulipahan tehtyä!" Hahaha.

Insåg först efteråt, då jag fick höra att jag inte var med i finalerna, hur mycket jag faktiskt ville vara med, blev ganska besviken så klart. Men ibland måste det gå lite sämre för att man skall kunna njuta av det goda i livet, eller hur.

Imorgon har jag min första arbetsdag på Stockmann i Hagalund, Skall jobba på kvinnornas skoavdelning, gonna be fun!

No comments:

Post a Comment