Sunday, October 2, 2011

Day 7 - your first love

Hmm, snackas det om first love as in när man var en liten snorunge och var kär i en dagiskamrat eller real love as in "I love you with all my heart" - love?

Ifall det snackas om love som i en stark förälskelse som liten så var det nog någon gång i högstadiet när jag hade en galet major crush på en klasskamrat. Han var dösnygg och sjukt trevlig i mina ögon, var helt besatt liksom.

Men ifall vi talar om äkta kärlek och så, så måste det nog vara mitt ex. Vi var ihop i över två år och var verkligen ett udda par. Vi var helt annorlunda som personer, men jag antar att motsatserna kompletterar varandra, right? Dock tog det slut lite före vi blev studenter. Något jag helst inte tänker tillbaka på för att vara ärlig....

Hoppeligen hittar jag ny äkta kärlek igen inom snar framtid. Real, honest love is the greatest thing on earth.

No comments:

Post a Comment