Wednesday, September 7, 2011

STALLET OCH ÖVNINGAR

Idag blir det en snabb tur till stallet för att träna inför lördagens tävlingar, och sedan nästan raka vägen till stan för catwalkträningarna igen. Idag skall vi öva på hur man presenterar en jacka på runwayn, och jag har packat med min svarta trenchcoat - aktiga sak. Kommer svettas ihjäl i den där förbannade salen där vi övar, men kan inte hjälpas. A girls gotta do what a girls gotta do.

Vädret ser än så länge jätte skönt ut, hoppas det håller sig så man slipper rida i regn och rusk. Skall om ca. en halv timme starta mot busshållplatsen där min kompis skall plocka upp mig, så nu gäller dte bara att packa alla grejer med och sedan gå och föna håret.

Idag är min käraste vän Siiris födelsedag, grattis älskling! Tyvärr kan jag inte fira henne här hemma eftersom hon nyss flyttat till London, to stay, så jag får helt enkelt gratulera och fira "hengessä mukana!" Grattis älskling! <3




Från förra sommarens Estland - resa, best roadtrip ever!
 

No comments:

Post a Comment