Friday, September 16, 2011

DANS OCH SÅNG - LEKTION

Idag bär det av till stan igen för att gå på dans - och sånglektion från klo. 17.30 framåt, ända till klo 20. Efter det styr jag mot Chaplin på Mannerheimgatan för att träffa några klasskamrater som jag var på en gemensam resan till England på. Skall bli super kul, inte träffat de flesta av dem på jääätte länge och vi har alltid sjukt roligt tillsammans. Kanske lite biljard vilket jag äger på. ;)

Är fortfarande gansak förkyld men hoppas att lite adrenalin skulle få liv i min arma stackars trötta kropp. Tror inte sjungande blir till något men kanske lite uppvärmning ändå.

Fick dessutom ett samtal från Stockmann idag - blev anställd till Galna Dagarna som kassabiträde till kvinnomodet/kvinnornas skor. NICE! Super glad att jag iaf får jobba på en avdelning som berör mitt intresse dvs. skor!


No comments:

Post a Comment