Wednesday, September 14, 2011

FÖRKYLD

Ligger hemma förkyld, ingen röst, näsan täppt, huvudvärk och feber. Och jag som borde gå på catwalk - övningar idag. Får väl bara proppa i mig Panadol och bita samma, har inte råd att missa av catwalk - lektionerna, blir för mycket efter.

Ligger just nu hemma i sängen och lyssnar på musik medan min hemmagjorda hårmask gör sina mirakel till mitt hår under en varm handduk. Blandade ihop honung, olivolja, Aqualan L, Loreal repairing hairmask, rosolja och Moist Cream till en endaste sörja och spred sedan över hårbottnet. Jag märker hur mitt hårbotten torkar genast då luften börjar tappa sin fukt efter sommaren, så en sådan här återfuktande hårmask sitter bra före mitt hår blir en enda katastrof.


Tukka hyvin, kaikki hyvin.

No comments:

Post a Comment