Monday, September 26, 2011

DAY 1 - a picture and 5 things about you

1. Jag skulle kunna leva på choklad, hemlagade tacos och Coca Cola alone, seriöst.
2. Har en estnisk mor, och talar ( dvs. enligt mig själv ) nästan flytande estniska.
3. Har en major gaycrush på Neil Patrick Harris. Major I tell ya.
4. Är förjävligt osportig av mig, men lyckas ändå inte gå upp i vikt fast jag lever på typ choklad och vitt bröd. Curse or blessing aye?
5. Har sysslat med hästar i 14 år ( herre jävlar vad jag är gammal!!) men tycker själv att jag kommit ganska lätt undan så där skademässigt.

Sådärja, 5 saker folk most likely inte vet om mig. Förutom gaycrushen. Den tror jag alla i min närhet vem om. Seriöst. Major as in "woman you need help" - major.

1 comment:

  1. I knew everything!!! but then again i kinda know everything there is to know about you :DDD AND HOW COME YOU DIDN'T TELL ME YOU HAD A BLOG!!!!!!!? You're in biiiiiiig trouble young girl.... I tell ya <3 :'DDD <3 puss

    ReplyDelete