Saturday, July 2, 2011

LITE OHÄLSOSAM NÄTFÖNSTERSHOPPNING

....dock på lite andra fronter än HM eller dylikt. Nämligen på horze.fi. De har igång en tävling där man skall blogga om något som har med horze att göra and OH BOY har jag att säga! Vinsten är 500 euros presentkort till deras netshop - tänk på allt härligt jag skulle kunna skaffa till min älsklings Bloffe ifall jag vann! Here goes vad som skulle kunna komma hem med mig, bla.... :
 Blått ska de vara....!




Gillar båda tränsen, svårt att säga vilken som skulle se bäst ut på Bloffis.
Och så en lädergrimma, älskar lädergrimmor. <3

Det där var bara hästens grejer, don't even get me started på ridkläder! Sweet jesus.
One thing's for sure... 
Någon dag skall jag äga ett par såna här, one day God damn it! 
 
Oh den lyckan om man var filthy rich liksom....






Tämän blogitekstin avulla osallistun Horzen bloggauskilpailuun ja minulla on mahdollisuus voittaa 500 euron lahjakortti Horzen verkkokauppaan, www.horze.fi.

No comments:

Post a Comment